Tani kurier epaka.pl Blog kurierski Aktualności Nagroda YouTube Works Awards 2023 dla epaka.pl

Nagroda YouTube Works Awards 2023 dla epaka.pl

...

Nagroda YouTube Works Awards 2023 dla epaka.pl

Anita Szelech   •   14.03.2024   •   3 min czytania

Nominacje do YouTube Works Awards 2023

Konkurs YouTube Works Awards 2023 zebrał w jednym miejscu wszystkie polskie reklamy, które cechują się kreatywnością i innowacyjnością. W śród nominowanych oraz zwycięzców mogliśmy zobaczyć takie marki jak YES Biżuteria, Łowicz, ING Bank Śląski, czy McDonald's Polska. Również epaka.pl znalazła się wśród nominowanych w 2 kategoriach. Jest to niezwykłe wyróżnienie ale marki oraz całego Zespołu.

Jak twierdzi organizator: "Tworzenie reklam wideo nie jest łatwe, a marketerki i marketerzy, którzy się tego podejmują, zdecydowanie zasłużyli na nagrodę. Taką nagrodą jest YouTube Works, który wyłania najbardziej efektywne i kreatywne kampanie na YouTube. Konkurs jak czarny pas w robieniu reklam wideo - kto otrzyma statuetkę, na tego nie ma mocnych.

Jury konkursowe składało się z prawie 30 specjalistów z branży marketingowej na czele z Kantarem. Są to praktycy, specjaliści i specjalistki, którzy pracują na różnych płaszczyznach szeroko pojętej reklamy.

"Wyróżnienie naszej kampanii to ogromny sukces dla całego zespołu. A to, że udało się nam wygrać w kategorii The Underdog to zasługa wielu wspaniałych osób. Mamy tą przyjemność, że współpracujemy z ludźmi, którzy wiedzą co robią. Teraz staramy się jak najbardziej dotrzymywać obietnicy #miejtozgłowy z epaka.pl. Jeszcze raz, gratuluję całemu zespołowi epaka.pl." - Dariusz Chornicki, Prezes epaka.pl

Zwycięzcy z nagrodą YouTube Works Awards 2023

Marka epaka.pl zdobyła wyjątkową nagrodę w kategorii The Underdog, jednocześnie udowadniając, że mniejsze przedsiębiorstwa również mogą osiągać sukcesy na równi z wielkimi markami takimi jak ING Bank Śląski, Decathlon, Biżuteria YES czy Health Labs Care.

Sami organizatorzy uważają, że "każdy może się reklamować na YouTube i każdy, kto robi to dobrze, zasługuje na nagrodę!".

Kategoria, w której zdobyliśmy statuetkę YouTube Works Awards 2024 jest dedykowana firmom, które zatrudniają mniej niż 100 pracowników, są lokalnym brandem, albo używają YouTube do budowy marki osobistej.

"Ta nagroda pokazuje, że to co robimy ma sens. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych franczyz w Polsce. Kampania #miejtozgłowy idealnie i naturalnie wpasowała się w naszą markę. Mamy to szczęście, że przyciągamy specjalistów i ekspertów. Ta kampania to owoc pracy wielu wspaniałych osób. Ale to nie jest nasze ostatnie słowo. Jesteśmy gotowi na kolejne działania, które z pewnością niedługo zobaczy każdy z nas." - Radosław Chornicki, Wiceprezes epaka.pl

Marka epaka.pl otrzymała również nominację w kategorii Full Funnel Marketing on YouTube, która stawia dogłębne działania analityczne. Mimo nieotrzymania statuetki, jesteśmy dumni z samej nominacji, ponieważ zostaliśmy wyłonieni z pośród ponad 200 zgłoszeń,

"Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, wszystkie kampanie były na mistrzowskim poziomie. To przede wszystkim kreatywne i efektywne kampanie. Tu nie chodzi tylko o piękny obrazek. Te kampanie mają działać, oddziaływać, wpływać, angażować. Ta nominacja zdecydowanie pokazuje, że w branży kurierskiej również można stworzyć efektywną kampanię reklamową wykorzystując YouTube. Docierając w odpowiednie miejsca. Jeszcze warto dodać, że to 28 osobowe jury z Kantarem na czele wybrało zwycięzców. Gratulacje dla wszystkich wyróżnionych i nagrodzonych kampanii. Dziękujemy każdemu, kto brał udział w naszej kampanii." - Patryk Wichert, Head of Marketing epaka.pl

Dlaczego ta kampania odniosła sukces?

Kantar & YouTube Works: Kampania #miejtozgłowy jest świadectwem siły strategicznego planowania, kreatywności i wykorzystania odpowiednich platform. YouTube w tym kontekście był nie tylko kanałem komunikacji, ale także dynamicznym narzędziem do angażowania i wywierania wpływu na świadomość. W miarę jak epaka.pl wytycza swój kurs naprzód, sukces kampanii nie tylko umacnia jej obecną pozycję, ale także kładzie solidne podstawy pod dalsze innowacje, rozwój i budowanie trwałych relacji z odbiorcami.

 

 

Zespół epaka.pl monitorował YouTube Trends i uważnie obserwował konkurencję. Idealnie wykorzystali wszystkie możliwości, co doskonale opisali w zgłoszeniu. 25 milionów wyświetleń pokazuje, jak komunikacja epaki zadziałała lepiej niż w przypadku dużych marek. – Aleksandra Bujnowska, Versuni (Philips Domestic Appliances)

Udostępnij:
Pomocny wpis?

Zapisz się teraz do naszego newslettera i otrzymuj
nowości i promocje jako pierwszy!
Wypełnij to pole
Zaznacz zgodę

Pobierz aplikacje mobilną epaka.pl

epaka.pl umożliwia swoim klientom jeszcze szybsze zamówienie kuriera i nadanie paczki z dowolnego miejsca. Dzięki tej aplikacji w prosty sposób wyślesz swoją przesyłkę i maksymalnie zaoszczędzisz swój czas.

Prosty formularz nadawania

Łatwy wgląd do historii przesyłek

Przejrzysta porównywarka ofert najpopularniejszych firm kurierskich

Szybki dostęp do ustawień konta użytkownika

Bieżące śledzenie przesyłek

Bądź na bieżąco. Zapisz się do Naszego Newslettera.
Wypełnij to pole
Zaznacz zgodę

Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.

Twoja prywatność jest dla nas ważna

Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.

Niezbędne

Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.


Zawsze aktywne
Funkcjonalne

Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania zawartości koszyka lub zapamiętywania danych logowania.


Nieaktywne
Śledzenie i wydajność

Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.


Nieaktywne
Targeting i reklama

Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.


Przetwarzanie danych przez Google Adevertising Products odbywa się zgodnie z Polityką Prywatności i Warunkami korzystania z usług Google (Kliknij tutaj)

Nieaktywne
Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.